Saturday 14 May 2011

Tengok Ni Ada Budak Baru!!

....assalamualaikum....

perghh walawei ting ting ting gedegang neno neno....agak kebudak budakan di situ...biasalah x ade idea nak post something yg different (english education)....

ni 1st entry aku...so (saya/aku/gua/ambo/abang/i) tak nak lah mukadimah panjang2 pasal diri aku...setakat ni aku saje je nak low profile(dulu masa kecik aku ingat low profile ni maksud die budak pemalu...)...


yang penting sekarang aku...


...nak buat blog ni smart n simple...ringkas n padat...

....perlukan tutorial blog or sewaktu dengan nya...

...link blog yg menarik untk di bace...sbb aku ni silent reader(betul ke word ni..ahaha) =)

...join gathering bloggers2( agak2 kalau saya ada 1 post je boleh join tak...plizzz)...


so bermula nye tarikh 150511 aku merasmikan blog sendiri (sambil cari benda yg nak dipotong macam org ptong reben  time upacara perasmian tu)

******
sekian terima kasih

p/s : habislah kalau member2 jumpe aku berblog ni...

1 comment:

Unknown said...

curious, u start blog sama tarikh dengan i . happy blogging. i like your blog. lawak. i tergelak sorang-sorang baca entri you =D